ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД

ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД
ВъпросРейтинг (33 гласували)
Местоположение и паркиране3.0 от 5
Любезно обслужване3.1 от 5
Бързина на обслужването2.9 от 5
Компетентност на служителите2.9 от 5
Препоръчвате ли на други клиенти?2.9 от 5

Оцени компанията:

Image CAPTCHA
Използвайте символи на латиница, от значение са големите и малките букви.

Коментари (10)

Анонимен на 27-11-2019Оценка: 4.4 от 5
В голяма част от клоновете на банката в които съм била обслужването е под всякаква критика. Служителите в офисите са много некомпетентни и не се държат любезно, добре че е контактния център, че да ти дадат компетентна информация и да ти съдействат при евентуален проблем.
Анонимен на 22-11-2019Оценка: 1.2 от 5
Бавно обслужване и некомпетентни служители. Не бих се върнал там при каквито и да било условия.
Анонимен на 04-11-2019Оценка: 1.4 от 5
Смехотворни условия, смешно обслужване по телефона. Блокират ти дебитната карта, ако я използваш повече от 10 пъти на ден, дори и да си купувал кафета.....високомерно поведение към клиентите
Анонимен на 24-10-2019Оценка: 1.4 от 5
След "сливането" със СИБАНК положението е трагично! Опростените процедури и коректно отношение към лоялните клиенти на СИБАНК бяха заменени с тромаво и некомпетентно обслужване. Чувства се осезателно липсата на опитни и добре обучени кадри, предполагам на това се дължи закриването/обединяването на офиси! След преминаването към сметки на ОББ, последва и подмяната на пластиката на дебитни/кредитни карти - изтичащи 2020/2021 година. Само предтекст да променят условията с по-неизгодни за клиента - четете внимателно какво ви дават да подписвате! И така от лоялен клиент на СИБАНК с 20 лева годишна такса ме третират, след обединяването, като НЕлоялен с 48 лева годишна такса ЗА ЕДНА И СЪЩА УСЛУГА! Разни обяснения, че трябва да правя много транзакции, за да ми е таксата 24 лева са меко казано СМЕХОТВОРНИ! Отказването от пластиката, при неизгодните условия на новия договор, доведе до такса 2.50 лева/месечно, невъзможност да си закрия сметката 60 дни и принудително да им плащам такси! Незнам дали ОББ ще последва съдбата на КТБ, но при една пазарна икономика и борба за всеки клиент, сам да си гониш ЛОЯЛНИТЕ клиенти ...
Анонимен на 05-09-2019Оценка: 4 от 5
Оценявам офиса в гр.Елин Пелин.
Анонимен на 19-08-2019Оценка: 3 от 5
Закриват офиса си на бул.Ст. Стамболов в гр.Сливен, премахнаха превилегията на пенсионерските сметки да теглят от банкомат на банката без такса. Това означава ли, че банката не е в добро състояние? .
Анонимен на 07-06-2019Оценка: 2.6 от 5
Банката има много хубаво мобилно банкиране, но се оливат с таксите, особено с тези за теглене. Живеем в 21 век и има много алтернативи и ако продължават така - ще си загубят клиентите. Обслужването в офисите става бавно и много тромаво - да не ви се налага да стъпвате в офис....
Анонимен на 23-10-2018Оценка: 4 от 5
Предишен опит, свързан с много скрити такси и условия, ме направи много мнителна към тези услуги. Когато за пръв път ползвах услугите на тази компания, не вярвах на нито една тяхна дума. Но с времето те успяха да ме убедят, че не всички фирми в бранша са такива, каквито очаквам.
Анонимен на 15-08-2018Оценка: 2 от 5
Възползвах се от услугите на компанията, защото мислех, че имат това, което търся. Оказа се, че организацията им куца, а обслужването на клиентите е под всякаква критика.
Анонимен на 23-01-2018Оценка: 4.2 от 5
Търсих дълго време компания, която предлага прозрачност, бързина и добри условия за своите клиенти. Вече я намерих и нямам намерение да я променям.

Най-полезните съвети и практически указания в сферата на личните финанси