"ПОД - БЪДЕЩЕ" АД

Лого Бъдеще
ВъпросРейтинг (10 гласували)
Местоположение и паркиране3.2 от 5
Любезно обслужване3.3 от 5
Бързина на обслужването3.3 от 5
Компетентност на служителите2.6 от 5
Препоръчвате ли на други клиенти?2.6 от 5

Оцени компанията:

Image CAPTCHA
Използвайте символи на латиница, от значение са големите и малките букви.

Коментари (5)

Анонимен на 27-01-2019Оценка: 3.8 от 5
Вие сте ценен приятел за всеки, които има нужда от бързо решение на проблема. Лесна процедура, ясни условия и бързина на обслужването. Всичко, от което човек има нужда.
Анонимен на 20-12-2018Оценка: 1.2 от 5
Лоша организация и никакво внимание към клиента.
Анонимен на 02-09-2018Оценка: 3.8 от 5
Не бих сменила с друга компания. Тук винаги откривам онова, което търся.
Анонимен на 15-08-2017Оценка: 2 от 5
Много бавна процедура, която отнема време и включва излишни стъпки. За човек, който има краен срок за решаване на проблем, това е много неприятно.
Анонимен на 17-06-2017Оценка: 2 от 5
Много трудно мога да се ориентирам сам в условията, продуктите и услугите, а телефона за контакт с клиенти никога не дава свободно. Слаба организация на компанията.

Наръчник с безценни съвети за банковите карти и електронното (онлайн) банкиране