Всичко, което не знаете за  бързото кредитиране
Концепцията на бързия кредит може би изглежда интуитивна за разбиране, но всички тенденции сочат към това, че съществуват доста погрешни схващания за неговата функция. Масово хората не правят разлика между бързия и традиционния кредит и не разбират по какъв начин тази най-нова опция за плащане помага на търговците да променят изцяло плащането на закупена стока.

На търговците в наши дни им се предоставя един океан от информация в екосистемата за електронни плащания и предложения за различните клиентски бази. Фактът, че толкова хора не са запознати добре с бързия кредит обаче показва, че търговците не представят добре иновацията пред обикновените хора. По този начин те пропускат големи възможности за привличане на повече клиенти и увеличаване на броя на продажбите.

За да помогнем на купувачите, а и до известна степен на търговците, да разберат какво означава бързият кредит, създадохме едно изчерпателно обяснение на концепцията по-долу в статията. Ако искате да разберете какво означава незабавното финансиране, къде има най-голяма стойност и защо е нещо, от което печелят и търговците, и купувачите – прочетете написаното!

Концепция

Основите на мигновеното финансиране се свеждат до три ключови характеристики: скорост, удобство и избор. Бързият кредит позволява на потребителите бързо и лесно да кандидатстват за финансиране, за да платят за покупката си чрез споразумение, установено с избран финансов партньор. За разлика от традиционното заявление за кредит, потребителят има нужда от по-малко данни, за да му се обработи заявлението.

Търговците обикновено предлагат бързия кредит като алтернативна опция за плащане, която позволява на клиентите да изплащат определена сума за по-дълъг период от време. След като бъде одобрен от финансовия партньор, на даден клиент му се позволява да пазарува при търговци, използващи същото решение.

Резултатът е по-кратко време за одобрение и премахване на необходимостта клиентът непрекъснато да кандидатства за традиционен банков кредит. Купувачите могат да използват бърз кредит и за да купуват повече артикули, стига да отговарят на дадените характеристики.

Обикновено клиентите имат три възможности, когато говорим за опция на плащане. Първата е т.нар. опция с „гъвкави месечни плащания“, които са без ангажимент за определен срок. Вторият вид бърз кредит се характеризира с възможността за планирани плащания. Тази опция предоставя на купувача промоционални оферти за допустими поръчки, за да се възползва от ниски лихвени проценти. Третата възможност за бърз кредит е с фиксиран лихвен процент, но всяка една лихва може да се избегне, ако цялата стока бъде закупена в посочения от търговеца промоционален период. Клиентите сами могат да изберат коя опция им пасва най-добре, стига да осигурят минималното месечно плащане.

Бързият кредит – кредитът на бъдещето

Най-голямото предимство на бързия кредит е в това, че тази опция спомага за увеличаване на продажбите и реализациите.

Ако говорим за онлайн търговия, където незабавното финансиране навлиза все по и по-стремглаво, последни проучвания показват, че водещият фактор за „изоставяне“ на онлайн количката и отказ на цялото пазаруване от даден сайт е колебанието – „страх“ от покупката… хората просто се чувстват несигурни. Независимо дали става дума за опасения за сигурността или купувачът просто не иска да се довери на дадена платформа, има редица „фактори на страха“, които пречат на клиента да финализира покупката си.

Когато търговците интегрират моментален процес на онлайн плащане, всичко ще бъде много по-опростено. Вместо клиентът да бъде принуден да мисли за плащане в края на процеса или пък да въвежда дълги платежни данни, незабавното финансиране със сигурност би облекчило цялата тази суматоха, която по начало увеличава шансовете за изоставяне на количката.

Търговците днес знаят, че за да привлекат различни видове купувачи, те трябва да предлагат разнообразни възможности за плащане. Това означава надхвърляне на традиционните методи и персонализиране на опита за пазаруване – по такъв начин, че да отговаря на нуждите на различните типове клиенти.

Например, хората, родени през 90-те години на миналия век, не искат да теглят кредити и за покупки, тъй като те най-често са хора, имащи студентски заем зад гърба си, и такива, извлекли определени поуки от икономическата рецесия преди години. В резултат на това те са по-малко склонни да закупуват големи артикули, с които ще задлъжнеят още повече.

Вместо да добавя още повече дълг към кредитните си карти, това поколение би избрало опцията за закупуване на стоки с бърз кредит. Незабавното финансиране дава на потребителите възможността да изплащат покупките си в рамките на избран от тях период с гъвкави, прозрачни договори и ниски лихвени проценти.

Освен че им се предоставя възможността бързо и ефективно да плащат за даден артикул, използвайки гъвкав метод на плащане, клиентите могат сами да определят условията си – те просто трябва да решат дали искат да плащат сега, по-късно или пък да изплащат дадена стока за определен от тях период от време.

По какъв начин бързият кредит се различава от традиционния такъв?

Търговците трябва да гледат на бързия кредит като по-гъвкава алтернатива на традиционния заем. По отношение на платежната екосистема, това е сравнително ново решение за плащане, което позволява на потребителите да решат как и кога искат да платят на даден търговец за стоката, която са си избрали.

Наскоро беше проведено онлайн проучване на повече от 2000 потребители, изразяващи мнението си за онлайн покупките. Резултатите от проучването показват мненията на потребителите относно бързия кредит при покупка на стоки и това, което потребителите очакват, когато са на „касата“. Анкетата показва, че:
  • 47% от анкетираните посочват, че биха искали да получат възможност за незабавно финансиране при онлайн пазаруване;
  • 40% от анкетираните твърдят, че биха си поръчали по-скъпа стока, ако имат възможност за бърз кредит;
  • 73% биха похарчили повече пари при онлайн търговец, който предлага незабавно финансиране, в сравнение с този, който не предлага тази услуга;
  • 74% биха предпочели онлайн пазаруване от търговец, предлагащ опция за бърз кредит, вместо да посетят магазин за търговия на дребно.
Вместо да бъдат принудени да плащат за цялата покупка наведнъж или с кредитна карта, хората със сигурност биха предпочели бързия кредит. Той увеличава доверието и покупателната способност на клиентите. Като предлагат на купувачите възможността да плащат с течение на времето, търговците имат потенциала да разширят значително бизнеса си.

Доказано е, че свободата и гъвкавостта потребителите да плащат за стока в продължителен период от време има потенциала да увеличи средната стойност на поръчката. Това е конкурентно предимство за всеки търговец в пренаселеното пространство за електронна търговия днес.

Предимства за клиентите от бързия кредит Освен че трябва да помислят как конкретно решение за плащане може да се впише в бизнес модела им, търговците трябва да вземат под внимание и „края на уравнението“ – мнението на клиентите. Оказва се, че то се определя от четири важни фактора: скорост, сигурност, безпроблемност и, разбира се, гладкост.

Клиентите не трябва да се занимават с попълване на дълги лични данни или номера на кредитни карти. Независимо от кой цифров канал се ангажират (настолен, таблетен или мобилен), клиентите трябва да могат да завършат покупката си бързо и безпроблемно.

Ето и едно обобщение: бързият кредит има три основни предимства – той премахва пренасочването към други сайтове, дава на клиента възможност да реши как иска да плаща – на равни месечни вноски или чрез револвираща кредитна линия, и, освен това, позволява на клиентите да завършват покупките си по-бързо и значително по-лесно.

Съществува ли нещо друго, което един онлайн клиент би искал? – Едва ли.

Търсенето на бързи кредити при покупки на стоки

Независимо от вида бизнес, потребителите винаги очакват възможности за плащане и искат процесът да бъде екстремно бърз. Колкото по-експресно се одобрява финансирането, толкова по-добри шансове имат търговците да привлекат нови потребители и, съответно, да увеличат клиентската си база.

С навлизането на все повече нови възможности за електронна търговия в екосистемата на дребно, потребителите започват да очакват все повече и повече от търговците. Мнението на клиентите започва да се върти около удобството, което им предоставя търговецът, когато се стигне до момента за плащане.

Търговците на дребно, които не се възползват от моментната тенденция на финансиране, вече са започнали да пропускат хиляди възможности за увеличение на продажбите и привличане на повече клиенти.

Все още ли не сте сигурни дали да интегрирате бързо кредитиране при закупуване на стока в компанията си? Ако е така, игнорирайте съмненията, които Ви се въртят в главата. Бъдете сигурни, че това е единственият път към печеленето на нови клиенти. Просто така се развива светът.

За да Ви спестим ровенето из различни сайтове, ние от Избирам.бг сме събрали промоционални оферти от компаниите за бързи кредити. Вярваме, че това ще Ви улесни максимално при избора Ви за най-изгоден кредит.

Сподели този пост

Остави коментар

Image CAPTCHA
Използвайте символи на латиница, от значение са големите и малките букви.

Наръчник с безценни съвети за вашите спестявания