Начало » Новини » Защо е важно рекламното присъствие за бизнеса?

Защо е важно рекламното присъствие за бизнеса?

През последните две години забелязахме значителен ръст в онлайн продажбите на всякакви стоки и услуги. Създалата се ситуация накара много търговци на малък и среден бизнес да затворят физическите си магазини и да инвестират в позиционирането си в онлайн пространството.

Ежедневно все повече и повече марки навлизат на пазара, фирмите започват да се борят за вниманието на своята целева аудитория, като потребителите имат повече възможности в сравнение с времето преди пандемията.

Защо рекламата е важна за бизнеса ви?

Човек вижда хиляди реклами на ден , което означава, че е напълно възможно рекламите на вашата марка да достигнат до много голяма аудитория, като същевременно показват уникалните точки на продажба на вашите продукти или бизнес само за няколко минути или дори секунди.

Няма значение дали рекламирате стартиращ бизнес или компанията, за която работите от години, човек просто не може да отрече, че рекламата се е превърнала в основен аспект на всеки бизнес. Рекламата може да има много повече ползи, отколкото си мислите.

Как рекламата влияе на вашия бизнес и ви помага да постигнете организационните си цели?

Ето и някои основни преимущества от рекламата:

  • Достигате до още по-голяма аудитория от потенциални клиенти/потребители

Независимо дали, чрез интернет, печатно издание, телевизионна реклама, тези реклами, които виждате са усилия, положени от компаниите да повишат осведомеността за марката си и също така да привлекат потребителите да купуват техните стоки и услуги. Тъй като рекламата позволява на бизнеса да достигне до голяма аудитория, повече потребители могат да открият продуктите и услугите, които вашата компания предлага, като същевременно разбират основните им характеристики за няколко минути или дори секунди.

Желанията и нуждите на потребителите непрекъснато се променят и чрез рекламиране на даден бизнес се повишава осведомеността за определена марка и може дори да разкрие потенциална аудитория  само за  ден.

Доверете се на партньорската програма на Избирам.бг като позиционирате вашия бранд и увеличите продажбите си.

  • Прониквате в нов пазарен сегмент

Като стартиращ или нов бизнес, човек може да разчита дори само на реклама, за да стимулира информираността и да достигне до целевата си аудитория. Освен, че е от голямо значение за много нови бизнеси,  рекламата също така помага на фирмите, които работят от години  да достигнат до нов пазарен сегмент, в който не са успели да проникнат преди това.

Повечето хора не реагират емоционално и преди да предприемат покупка, правят проучване за нея, сравняват цени и условия. Основната цел на рекламата на този етап не е да направи продажба, а по-скоро да повиши осведомеността за продуктите, които можете да предоставите, за да задоволи адекватно нуждите на клиента.

  • Разпространявате информация за предлаганата марка, продукт, услуга…

В днешно време, когато мислите да пуснете нов продукт, предстояща промоция или да повишите осведомеността за продуктите или услугите, които вашата компания предлага на крайния потребител е задължително да го рекламирате.

Рекламата не само е най-бързият начин за точно предаване на информацията за даден продукт на клиента, но също така позволява на вашата компания да има контрол върху начините на разпространение, които са категоризирани в няколко категории – платени, притежавани и собствени медии. Това е и единствената среда, върху която бизнесът има пълен контрол по отношение на това кога иска да предаде своето послание в точното време.

Рекламата позволява на собствениците на компаниите да изберат и контролират начините, по които ще представят конкретен продукт или услуга на аудиторията, тъй като за презентацията на един продукт може да е подходяща телевизионна реклама, а за друг не.

Рекламиращите се фирми са винаги една стъпка по напред от никому неизвестните. Може би бихте предпочели да си закупите прах за пране на марка, чиято реклама сте чули и видели, отколкото на такава, която нищо не ви говори. Рекламата е важна, тъй като позволява на компаниите да покажат уникалните точки на продажба на своите продукти и услуги за няколко секунди. Рекламата позволява на марката да се позиционира в съзнанието на своите целеви потребители, като същевременно асоциира марката си с конкретна идея или категория, с която потребителите  да я запомнят.

Най- общо казано идеята на рекламите, пуснати от дадена компания е да приканят целевите си потребители да направят сравнение между тяхната марка и конкурентните, да изтъкнат преимуществата и ползите им, да им въздействат на емоционално ниво, така че да вземат информирано решение за покупка.

  • Увеличава продажбите и пазарната стойност на марката

Маркетингът, а в конкретика и рекламата е свързан с ценности. В този шумен и шарен свят, трябва да накараме хората да си спомнят за нас, да ни свързват с нещо. Като собственици на бизнес посланието ни трябва да е ясно и конкретно. Със сигурност рекламата дава шанс на всеки бизнес да предаде послание за това как иска хората да възприемат неговата марка. Добър имидж се създава, когато бизнесът успешно кара хората да разпространяват положително мнение от уста на уста, защото изгражда доверие около марката и повишава доверието на потребителите към нея.

  • Отключва желанието в клиента и го задържа в дългосрочен план

Наистина ли имате нужда от най-новия продукт на пазара? Или това е просто капан, поставен от компаниите зад тези реклами, на които сте попаднали, преди да закупите продукта?

Компаниите, които рекламират са умни и използват емоционална привлекателност и разказване на истории в рекламите си, за да събудят желание,  да предизвикат определена емоция у потребителя, което да го накара да почувства нуждата от покупка.

Хубаво е бизнесът да може да разказва истории, свързани с продукта или услугата му,  за да привлече потребителя да го закупи. Според проучване. ако степента на задържане на клиенти на даден бизнес се увеличи с 5%, печалбите също ще се увеличат с 25% до 90%.

За да увеличи процента на задържане на клиенти, бизнесът трябва първо да гарантира, че неговата марка е на върха на осведомеността на своите потребители. Рекламите биха били чудесен начин постоянно да напомняте на потребителите за причината, поради която са избрали марката на първо място. Бизнесът също така може да използва реклама за кръстосана продажба на другите продукти и услуги, които тяхната компания предоставя, тъй като това би дало на потребителите усещане за познаване, когато искат да закупят нов продукт или услуга.

Следователно, използвайки рекламата за повторно ангажиране на клиентите, това би внушило лоялност към марката в тях и от своя страна ще увеличи процента на задържане на клиентите и стойността на продуктите.

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.