Чатбот революцията вече е в действие и при нас

Чатбот Избирам.бг

Автоматизираните ботове спестяват средства и ресурси на бизнеса, който иска да комуникира с всичките си клиенти и който се интересува от мнението на своите потребители.

На своя годишна конференция през 2016 година, от Facebook обявиха, че ще дадат възможност на бизнеса да общува с потребителите си чрез чатботове. Беше много голяма амбиция, но днес определено вече е от полза за бизнеса и потребителите.


Дали осъзнаваме как точно тази нова технология ще промени живота на всички ни?


Какво е Чатбот?

Чатботът е компютърна програма, която отговаря автоматично на запитвания на клиентите, създавайки им усещането за разговор с истински човек. Този диалог е чрез текст, аудио или други визуални елементи като изображения и емотикони. По този начин няма нужда да се ангажира служител, който да отговаря на запитванията на клиентите или да пренасочва техните заявки.

Терминът „ChatterBot“ първоначално е създаден от Майкъл Маулин през 1994 г., за да опише тези разговорни програми. Днес chatbots са вече част от виртуалните асистенти на Google Assistant и са общодостъпни чрез приложения, уеб сайтове и платформи за незабавни съобщения.



Ботовете са софтуерни програми, които разпознават какво им пишат хората и им отговарят адекватно. Често те толкова добре имитират хората, че мнозина от нас забравят, че общуват с машина.

В момента повечето Чатботове комуникират с крайни клиенти чрез най-големите платформи за изпращане на съобщения като Facebook Messenger, Viber, Skype.

През април 2016 година ботове имат 33 компании, а днес, след няма и две години, дори и при нас вече работи.



Тази иновация вече е и при нас, защото чрез нея можем да обработваме за кратко време огромно количество информация и благодарение на нейните усъвършенствани алгоритми да бъдем полезни не само за своите потребители, но също така и за компанията.

Ние от Izbiram.bg вече стартирахме своята автоматизирана чатбот услуга за нашия финансов съветник. Тя позволява на всички наши Facebook потребители да изпращат своите въпроси през чат функционалността на социалната мрежа на различни теми, свързани с финансовата сфера.

Структурирали сме нашият финансов съветник в няколко отделни секции.

  • В първата секция се намират Кредитите – бързи и банкови. В тази секция можете да откриете най-добрите за вас оферти.
  • Във втората секция ще намерите различните видове застраховки: Гражданска отговорност, Каско, Домашно имущество, Пътуване в чужбина, където освен да сравните условията при различните застрахователи, можете да откриете и най-добрата оферта за себе си.
  • В третата секция „Спестяване“ ще откриете Пенсионното осигуряване, Спестовните продукти и Личните финанси-финансово планиране и консултиране. Тук може да научите всичко необходимо за спестяването в банка или пенсионен фонд, както и как може да инвестирате умно парите си!
  • В четвъртата секция „Управлявай парите си“ се намират Банковите карти-кредитни и дебитни и електронното банкиране. В тази секция можете да научите повече за най-съвременните средства за управление на Вашите пари!
  • Има и пета секция за връзка с нас, където са нашите координати за връзка.

Автоматизираните ботове спестяват средства и ресурси на бизнеса, който иска да комуникира с всичките си клиенти и който се интересува от мнението на своите потребители.

Добавяйки към това и роботите от ново поколение, можем да заключим, че в бъдеще умните машини ще заемат все по-голямо място и влияние в нашето забързано ежедневие.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.