От средата на февруари, първата телевизионна реклама на CreDirect е вече реалност и се излъчва в националния ни ефир. Марката за бързи онлайн кредити предприе логичният, следващ, маркетингов ход, целящ повишаване познаваемостта на бранда, а именно, ежедневна ротация в една от най-големите ни медийни групи.
Пилотното рекламно видео на CreDirect се отличава със забавен сценарий и, само за 20 секунди, поднася свежо настроение на зрителите. Телевизионният клип е вдъхновен от слогана на марката – Пари по всяко време и умело, с приятно чувство за хумор, съчетава актуалност и история, нашата съвременност и епохата на Средновековието.
В силно конкурентния бранш на бързите онлайн кредити в България, CreDirect е сравнително млада марка, която бързо набира скорост и предприема всяка следваща своя крачка, без излишно отлагане. Брандът има за основна цел да се нареди сред родните първенци в сектора, а телевизионната реклама е естественото продължение на една амбициозна бизнес политика.
CreDirect е модерна и вече доказала се, като новатор, марка, която отговаря на всички изисквания на небанковата финансова сфера. Брандът предприема всяка своя, внимателно обмислена, следваща стъпка, със завидна бързина и добавя нови инициативи, към своето портфолио, месец, след месец.
Наскоро CreDirect даде старт и на своята социално отговорна политика, обявявайки партньорството си с Българския червен кръст. Занапред, марката за бързи онлайн заеми ще подпомага със средства различни кампании на хуманитарната организация.
Водеща философия на бранда e желанието да бъде припознаван като доверен партньор от своите клиенти, в трудните, за тях, финансови периоди. CreDirect предоставя лесен изход за всеки потребител в нужда на https://credirect.bg/. Постигането на финансов баланс е възможно само за няколко минути, благодарение на съвременно разработените и достъпни процедури, които предлага сайтът на марката.
Изцяло в услуга на потребителите, CreDirect поема всяка следваща стъпка, смело и отговорно, вървейки напред в своето професионално развитие. Като резултат от своята силна мотивация, марката ежедневно се радва на нарастващото доверие на потребителите и увеличава броя на удовлетворените си клиенти.