През декември 2018-та година, марката за бързи онлайн кредити, CreDirect, официално постави началото на своята социално отговорна дейност. Брандът подписа договор за спонсорство с най-голямата хуманитарна организация у нас – Българския Червен кръст. CreDirect инициира това партньорство и се ангажира ежемесечно да дарява средства на сдружението за избрана благотворителна инициатива.
Първата кампания, която марката за онлайн кредитиране подкрепя в рамките на съвместното партньрство, е Националния дарителски фонд за подпомагане на деца, пострадали при пътнотранспортни произшествия. CreDirect финансира проекта, озаглавен „Заедно можем повече“, вече в продължение на 3 месеца, а набраните средства ще бъдат използвани за опазването на живота и здравето на повече български деца.
CreDirect е съвременен, социално ориентиран бранд, който споделя мисията на Българския Червен кръст, давайки своя принос към обществото. Марката напълно припознава мотото на кампанията, която подкрепя и призовава повече българи да помагат. Брандът вярва в добрия пример и има амбицията да бъде модел за подражание. Като насочва общественото внимание към актуални проблеми, CreDirect се надява да мотивира повече бизнеси да даряват средства за благотворителни каузи.
От самото си създаване, марката функционира изключително ефективно на пазара на небанковите финансови институции. Само за година и половина, CreDirect спечели доверието на хиляди потребители и си извоюва място сред предпочитаните компании за кредитиране, изцяло онлайн. Независимо от голямата конкуренция в бранша, CreDirect бележи постоянен ръст в своите професионални резултати.
Паралелното развитие на финансова и социална политика е доказателство за присъствието на силно мотивиран екип и ръководство със съвременни разбирания. Процесите за кандидатстване за онлайн заем са разработени изцяло в услуга на потребителите, а някои от тях са изцяло нови, въведени за първи път на пазара, от този бранд.
През следващите месеци, CreDirect ще се стреми да увеличава броя на своите клиенти, в името на все по-ползотворно сътрудничество с Българския Червен кръст. 1 лев за всеки взет кредит, от сайта на марката, ще продължава да се отделя в подкрепа на децата – жертви на войната по пътищата.
Първата кампания, която марката за онлайн кредитиране подкрепя в рамките на съвместното партньрство, е Националния дарителски фонд за подпомагане на деца, пострадали при пътнотранспортни произшествия. CreDirect финансира проекта, озаглавен „Заедно можем повече“, вече в продължение на 3 месеца, а набраните средства ще бъдат използвани за опазването на живота и здравето на повече български деца.
CreDirect е съвременен, социално ориентиран бранд, който споделя мисията на Българския Червен кръст, давайки своя принос към обществото. Марката напълно припознава мотото на кампанията, която подкрепя и призовава повече българи да помагат. Брандът вярва в добрия пример и има амбицията да бъде модел за подражание. Като насочва общественото внимание към актуални проблеми, CreDirect се надява да мотивира повече бизнеси да даряват средства за благотворителни каузи.
От самото си създаване, марката функционира изключително ефективно на пазара на небанковите финансови институции. Само за година и половина, CreDirect спечели доверието на хиляди потребители и си извоюва място сред предпочитаните компании за кредитиране, изцяло онлайн. Независимо от голямата конкуренция в бранша, CreDirect бележи постоянен ръст в своите професионални резултати.
Паралелното развитие на финансова и социална политика е доказателство за присъствието на силно мотивиран екип и ръководство със съвременни разбирания. Процесите за кандидатстване за онлайн заем са разработени изцяло в услуга на потребителите, а някои от тях са изцяло нови, въведени за първи път на пазара, от този бранд.
През следващите месеци, CreDirect ще се стреми да увеличава броя на своите клиенти, в името на все по-ползотворно сътрудничество с Българския Червен кръст. 1 лев за всеки взет кредит, от сайта на марката, ще продължава да се отделя в подкрепа на децата – жертви на войната по пътищата.