Продължете към съдържанието
Начало » FAQs » Какво трябва да направим, за да се регистрираме и да използваме електронно (онлайн) банкиране?

Какво трябва да направим, за да се регистрираме и да използваме електронно (онлайн) банкиране?

  • от

За да започнете да използвате услугата електронно (онлайн) банкиране първо трябва посетите банката и да попълните искане за използване на услугата. От банката ще Ви дадат плик, с потребителско име и парола за достъп. Електронното (онлайн) банкиране може да се използва по няколко начина, като най-разпространените са чрез SMS авторизация или чрез Токен устройство. Това зависи от политиката на самата банка и вашия избор. Ако се използва SMS авторизация стъпките са следните: 1. влизате в профила си с потребителско име и парола; 2. правите превода; 3. след изпращане на заявката получавате SMS съобщение с еднократен код за потвърждение на превода, като SMS-а съдържа и данни за плащането. Токен е електронно устройство, което генерира пароли за еднократно използване и служи като средство за достъп и идентификация. Когато използвате Токен устройство трябва: 1. да влезете в профила си с потребителско име, парола, PIN код и генериран от Токен-ът код, 2. извършвате превода, 3. потвърждавате го с въвеждане на PIN кода и кода генериран от токен-ът. За улеснение на своите клиенти, някои банки предлагат демо версия на електронното(онлайн) банкиране.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *