Продължете към съдържанието
Начало » Новини » Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти? – Част 3

Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти? – Част 3

Подготвени ли са компаниите от сектора на

До колко компаниите, предлагащи бързи кредити, са подготвени да отговорят на високотехнологичните нужди на потребителя.

Ние, в Izbiram.bg имаме мисия да предлагаме на потребителите на финансови продукти най-точна, пълноценна и качествена информация относно услугите, които финансовите институции предлагат на пазара. Ето защо ние постоянно следим и систематизираме информацията, за да може тя да бъде максимално полезна и опростена за използване от потребителите.



Бързите кредити заемат вече много важна част от живота на много хора, защото са най-бързото решение на финансовите им проблеми, най-вече при непредвидени ситуации. Вече почти всеки е чувал за тях, а има и много хора, които са открили в тяхно лице най-адекватната за своя случай алтернатива.


Тази година решихме да направим ново проучване, чиято цел е да разбере дали има подобрение в обслужването, което компаниите за бързи кредити предлагат на своите клиенти. То отново ще премине в три части, като двете части вече са факт:

Част 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите

Част 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта.

Сега идва ред и на трета част:

Част 3: Социални мрежи и онлайн комуникация с клиентите.

В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различни канали – колко бързо ни обръщат внимание, когато имаме нужда от тях и по какъв начин, къде може да ги открием, какво е присъствието им в социалните мрежи и дали ползват канали за комуникация като Facebook Messenger, Viber и други.

За целта ще проследим дали Компаниите:

  • Имат профили в социалните мрежи: Предимно най-използваните Facebook, Twitter, Google+, YouTube и LinkedIn;
  • До колко активни са? За активен профил в социална мрежа се смята този, който има публикации през последния месец.
  • Колко бързо отговарят на запитвания?
  • Имат ли чат ботове и чат системи в сайтовете си?
  • Използват ли Viber, за да подобрят обслужването на клиентите си?

И ето резултатите от проучването, обхващащи най-известните родни компании, предлагащи бързи кредити:

Мини заем:

  • Присъствие в социалните мрежи: Мини Заем имат профили във Facebook, Instagram и YouTube;
  • Активни са само във Facebook и Instagram;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: На съобщението ни във Facebook отговориха след около минута;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута.
  • Използват ли Viber: Не.

Кредисимо:

  • Присъствие в социалните мрежи: Имат профили във Facebook/Twitter/YouTube/Google+/Instagram и LinkedIn/
  • Активни са Facebook, Instagram YouTube.
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: На съобщението ни във Facebook отговориха след около минута;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да, както и мобилно приложени за повече удобство на клиентите;
  • Използват ли Viber: Да, както и създадени безплатни Viber стикери като допълнително средство за привличане на клиенти.

Кеш Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: YouTube/Facebook/Google +/Twitter /LinkedIn;
  • Активни са само Facebook;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: страницата има чат система, която отговаря веднага, насочвайки клиента;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута.
  • Използват ли Viber: Да както и създадени безплатни Viber стикери като допълнително средство за привличане на клиенти.

Кредирект:

  • Присъствие в социалните мрежи: LinkedIn/Google+/Twitter/Facebook/Instagram
  • Aктивни са Facebook и Instagram;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Получихме отговор след повече от 10 минути.
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Не. Имат мобилно приложени за повече удобство на клиентите.
  • Използват ли Viber: Не.

Стик Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: Facebook/ Google+;
  • Активни са само в Facebook;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: На съобщенията отговаря чат бот веднага след изпратено съобщение;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не. Имат мобилно приложени за повече удобство на клиентите.

Профи Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: Facebook/LinkedIn/YouTube/Google+;
  • Активни във Facebook само от към информация за текущи промоции и продукти;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Профилът има активен чат бот, който изпраща клиентите към сайта, където могат да кандидатстват за кредит;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не.

Креди Хелп:

  • Присъствие в социалните мрежи: Само във Facebook.
  • Активни във Facebook само от към информация за текущи промоции и продукти;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Получихме отговор след повече от 10 минути;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не.

Вивус:

  • Присъствие в социалните мрежи: LinkedIn/Twitter/Facebook/Instagram/YouTube;
  • Активни са във Facebook и YouTube;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: В профила има добавен чат бот, който насочва клиента докато се включи оператор, който да отговори на съобщенията му;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не.

Креди Нет:

  • Присъствие в социалните мрежи: компанията има профил само във Facebook;
  • Активни във Facebook;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Профилът има чат бот, който приема съобщението и обяснява на клиента, че оператор ще се свърже с него в най-скоро време;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не.

Вива Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: Facebook/Google+;
  • Активни са във Facebook ;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Клиентът получава незабавно съобщение от чат бот и отговор от оператор до 5минути;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да, но не отговарят веднага;
  • Използват ли Viber: Не.

Макс Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: YouTube/Facebook/Google +;
  • Активни са във Facebook;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Профилът има активен чат бот, който изпраща насочващи въпроси на клиента докато се включи оператор;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да, но чат бот, който приема съобщението и обяснява на клиента, че оператор ще отговори в най-скоро време;
  • Използват ли Viber: Не.

Нет Кредит:

  • Присъствие в социалните мрежи: YouTube/Facebook/Google +/Twitter;
  • Активни са във Facebook;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: В профилът на Нет Кредит получихме отговор след около минута;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да при въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на минута;
  • Използват ли Viber: Не. Имат мобилно приложени за повече удобство на клиентите.

Фератум:

  • Присъствие в социалните мрежи: LinkedIn/Google+/Twitter/Facebook/Instagram/Youtube;
  • Активни са във Facebook и YouTube са активни;
  • Колко бързо отговарят на съобщения във Facebook: Има инсталиран чат бот, който отговаря незабавно на съобщенията;
  • Имат ли чат ботове и чат системи: Да;
  • Използват ли Viber: Не.
Дигитално_обслужване_бързи_кредити_таблица

Очаквайте съвсем скоро и нашата заключителна статия, в която ще обявим кои компании от сектора според нас са най-подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *