До колко компаниите, предлагащи бързи кредити, са подготвени да отговорят на високотехнологичните нужди на потребителя.
През 2017 година проведохме независимо проучване, чиято цел беше да разбере до колко компаниите, предлагащи бързи кредити, са подготвени да отговорят на високотехнологичните нужди на потребителя. Разгледахме техните сайтове, дигиталните канали за комуникация, които те използват и лекотата, с която се случваше тази онлайн комуникация.
Година по-късно, правим ново проучване, чиято цел е да разбере дали има подобрение в обслужването, което компаниите за бързи кредити предлагат на своите клиенти. То отново премина в три части:
- Част 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите в сектора на „Бързите кредити“
- Част 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта в сектора на „Бързите кредити“
- Част 3: Социални мрежи и онлайн комуникация с клиентите на компаниите в сектора на „Бързите кредити“
Дойде ред на ОБОБЩАВАЩАТА ЧАСТ ОТ ПРОУЧВАНЕТО НА ДИГИТАЛНИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ НА КОМПАНИИТЕ ОТ СФЕРАТА НА БЪРЗОТО ПОТРЕБИТЕЛСКО КРЕДИТИРАНЕ, включваща резултатите от последните три проучвания – Част I, II и III.
Подредбата ще се случи според дефинирана от предходното проучване точкова система, за да можем по-лесно да сравним резултатите. Ето как:
ПО ЧАСТ 1: ЛЕКОТА НА ПОЛЗВАНЕ НА УЕБСАЙТА НА КОМПАНИИТЕ:
- Ако времето за кандидатстване в сайта е 8 минути или по-малко – 5 точки, под или равно на 10 минути – 2 точки, над 10 минути – 0 точки.
- Впечатления при ползване на сайта – от 0 до 2 точки, на база описаните впечатления в проучването.
- Скорост на зареждане на страниците – отлично – 2 точки, нужда от подобрения – 1 точка, слабо – 0 точки, като тук се дават точки както за скоростта при мобилни устройства, така и за настолни компютри.
ПО ЧАСТ 2: ПЪЛНОЦЕННА ИНФОРМАЦИЯ ЗА КЛИЕНТИТЕ И ПРЕДЛАГАНИ УСЛУГИ НА УЕБ САЙТА:
-
Всяка от трите категории:
- Описани ясно изисквания за поръчители/гаранция и допълнителни услуги,
- Прозрачност на размера на таксите/неустойките,
- Други предлагани услуги на сайта,
носи по 2 точки при положителен резултат и 0 точки при отрицателен.
ПО ЧАСТ 3: СОЦИАЛНИ МРЕЖИ И ОНЛАЙН КОМУНИКАЦИЯ С КЛИЕНТИТЕ НА КОМПАНИИТЕ:
Тук изследваме присъствието на компаниите в социалните мрежи и други канали. Именно затова даваме точки за:
- Наличие на Viber канал – 2 точки
- Общ брой последователи – подредени от 12 точки до 0 точки. Компанията с най-много последователи получава 12 точки, тази с най-малко – 0 точки.
- Бързина на отговор на съобщение във Facebook – 1 минута – 2 точки, под 5 минути – 1 точка, над 5 минути – 0 точки.
- Наличие на чат бот във Facebook и Viber – всеки по 1 точка.
ЕТО И РЕЗУЛТАТИТЕ КОИТО ПОЛУЧИХМЕ:

От резултатите, които получихме, анализирайки сайтовете на някои от най-известните български компании, които предлагат бързи кредити на своите клиенти можем лесно да видим, кои от тях предлагат най-добро дигитално обслужване на своите клиенти.
Очаквайте още много интересни проучвания от нас!