Продължете към съдържанието
Начало » Новини » ВИЖТЕ ОБОБЩАВАЩИТЕ РЕЗУЛТАТИ НА ПРОУЧВАНИЯТА: Кои компании от сектора на Бързите потребителски кредити са най-подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти!

ВИЖТЕ ОБОБЩАВАЩИТЕ РЕЗУЛТАТИ НА ПРОУЧВАНИЯТА: Кои компании от сектора на Бързите потребителски кредити са най-подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти!

Най-подготвените компании от сектора на Бързите кредити за съвременно дигитално

Най-подготвените компании от сектора на Бързите потребителски кредити за съвременно дигитално обслужване

Мисията на Izbiram.bg е да подпомага потребителите на финансови услуги, с основна цел бързото и лесно сравнение, анализиране и избор на най-подходящата за тях финансова услуга, сред предлаганите от институциите в България. Izbiram.bg постоянно разглежда различните продукти и услуги на финансовите компании, като набляга на следните техни характеристики – цена, условия, удобство, бързина и качество на обслужването.

В сектора на бързите потребителски кредити вече проведохме четири проучвания:

  1. Бързи ли са наистина бързите кредити в България и къде може най-бързо да получите пари?
  2. Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?

И ето че дойде ред на ОБОБЩАВАЩАТА ЧАСТ ОТ ПРОУЧВАНЕТО НА ДИГИТАЛНИТЕ ВЪЗМОЖНОСТИ НА КОМПАНИИТЕ ОТ СФЕРАТА НА БЪРЗОТО ПОТРЕБИТЕЛСКО КРЕДИТИРАНЕ, включваща резултатите от последните три проучвания – Част I, II и III.

След дълго анализиране и обсъждане, създадохме точкова система за всяка от категориите, която ще ни помогне по-лесно да определим най-подготвените дигитално компании, предлагащи бързи потребителски кредити на своите клиенти.

ПО ЧАСТ 1 – ЛЕКОТА НА ПОЛЗВАНЕ НА УЕБ САЙТА НА КОМПАНИЯТА:

  1. Ако времето за кандидатстване в сайта е 8 минути или по-малко – 5 точки, под или равно на 10 минути – 2 точки, над 10 минути – 0 точки.
  2. Впечатления при ползване на сайта – от 0 до 2 точки, на база описаните впечатления в проучването.
  3. Скорост на зареждане на страниците – отлично – 2 точки, нужда от подобрения – 1 точка, слабо – 0 точки, като тук се дават точки както за скоростта при мобилни устройства, така и за настолни компютри.

ПО ЧАСТ 2 – ПЪЛНОЦЕННА ИНФОРМАЦИЯ И ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛУГИ:

    Всяка от трите категории:

  1. Описани ясно изисквания за поръчители/гаранция и допълнителни услуги,
  2. Прозрачност на размера на таксите/неустойките,
  3. Други предлагани услуги на сайта,
  4. носи по 2 точки при положителен резултат и 0 точки при отрицателен.

ПО ЧАСТ 3 – ПРИСЪСТВИЕ В СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ И ДРУГИ КОМУНИКАЦИОННИ КАНАЛИ”:

Тук изследваме присъствието на компаниите в социалните мрежи и други канали. Именно затова даваме точки за:

  1. Наличие на Viber канал – 2 точки
  2. Общ брой последователи – подредени от 10 точки до 0 точки. Компанията с най-много последователи получава 10 точки, тази с най-малко – 0 точки.
  3. Бързина на отговор на съобщение във Facebook – 1 минута – 2 точки, под 5 минути – 1 точка, над 5 минути – 0 точки.
  4. Наличие на чат бот във Facebook и Viber – всеки по 1 точка.

И ЕТО, ЧЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕ ЗА РЕЗУЛТАТИТЕ:

Анализирайки всички категории и присъствието в онлайн пространството на едни от най-известните компании, предлагащи бързи кредити, създадохме специално за своите потребители следната таблица, която показва максимално точно доколко фирмите отговарят на търсените от нас критерии. Фирмите са подредени от най-подготвени към най-малко подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти.

Дигитално_обслужване_бързи_кредити_таблица



Очаквайте още много интересни проучвания от нас!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *