Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?

„Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване

Коя компания за бързи кредити предоставя най-добрите условия и средства за онлайн връзка и общуване с клиентите си.

Мисията на Izbiram.bg е да подпомага потребителите на финансови услуги, с основна цел бързото и лесно сравнение, анализиране и избор на най-подходящата за тях финансова услуга, сред предлаганите от институциите в България. Izbiram.bg постоянно разглежда различните продукти и услуги на финансовите компании, като набляга на следните техни характеристики – цена, условия, удобство, бързина и качество на обслужването.

Поради ръста в клиентите, които се възползват от небанковите потребителски кредити (т.нар. бързи кредити), ние от Izbiram.bg проведохме независимо пазарно проучване през месец април и май, в което измерихме скоростта на отпускане на бързи кредити от компаниите – и установихме, че човек може да получи кредит наистина бързо – под 10 минути…..

Бързите кредити заемат вече много важна част от живота на много хора, защото са най-бързото решение на финансовите им проблеми, най-вече при непредвидени ситуации. Вече почти всеки е чувал за тях, а има и много хора, които са открили в тяхно лице най-адекватната за своя случай алтернатива.

Същевременно нашият свят вече е дигитален и общуването се извършва все по-често онлайн – през уеб сайтове, през Facebook, Messenger, Viber и много други алтернативи.

Сега подготвяме за Вас ново проучване, което обещава интересни анализи и изводи и което отново е в името на клиента и неговия комфорт.

Ние от Izbiram.bg сме решили този път да проучим уеб сайтовете на бързите кредити и другите им дигитални канали за комуникация, за да разберем коя компания предоставя най-добрите условия и средства за онлайн връзка и общуване с клиентите си.

Нашето проучване ще е насочено основно в три насоки:

  • Категория 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите.

  • В тази категория ще проверим подробно лекотата и удобството на ползване на уебсайта на всяка компания, включително колко бързо и лесно се попълват формите за кандидатстване, колко добре се достъпва информацията от мобилни устройства и други.

  • Категория 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта.

  • В тази категория ще проверим дали на уебсайтовете е налична пълната информация за клиентите, включително пълния размер на всички лихви, такси, неустойки и други, както и дали клиентите могат да достъпват допълнителни услуги, освен кандидатстване за кредит и обща информация.

  • Категория 3: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.

  • В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различни канали – колко бързо ни обръщат внимание, когато имаме нужда от тях и по какъв начин, къде може да ги открием, какво е присъствието им в социалните мрежи и дали ползват канали за комуникация като Facebook Messenger, Viber и други.



    С това ново проучване целим да разберем кои от сайтовете на компаниите за бързи кредити са най-лесни и интуитивни за използване, кои от тях предоставят най-пълноценната информация, кои компания са най-комуникативни и най-близко до всеки клиент!

    Ето и резултатите от проучванията:

    Част 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите.

    Част 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта.

    Част 3: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.