Продължете към съдържанието
Начало » Новини » Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?

Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?

„Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване

Коя компания за бързи кредити предоставя най-добрите условия и средства за онлайн връзка и общуване с клиентите си.

Мисията на Izbiram.bg е да подпомага потребителите на финансови услуги, с основна цел бързото и лесно сравнение, анализиране и избор на най-подходящата за тях финансова услуга, сред предлаганите от институциите в България. Izbiram.bg постоянно разглежда различните продукти и услуги на финансовите компании, като набляга на следните техни характеристики – цена, условия, удобство, бързина и качество на обслужването.

Поради ръста в клиентите, които се възползват от небанковите потребителски кредити (т.нар. бързи кредити), ние от Izbiram.bg проведохме независимо пазарно проучване през месец април и май, в което измерихме скоростта на отпускане на бързи кредити от компаниите – и установихме, че човек може да получи кредит наистина бързо – под 10 минути…..

Бързите кредити заемат вече много важна част от живота на много хора, защото са най-бързото решение на финансовите им проблеми, най-вече при непредвидени ситуации. Вече почти всеки е чувал за тях, а има и много хора, които са открили в тяхно лице най-адекватната за своя случай алтернатива.

Същевременно нашият свят вече е дигитален и общуването се извършва все по-често онлайн – през уеб сайтове, през Facebook, Messenger, Viber и много други алтернативи.

Сега подготвяме за Вас ново проучване, което обещава интересни анализи и изводи и което отново е в името на клиента и неговия комфорт.

Ние от Izbiram.bg сме решили този път да проучим уеб сайтовете на бързите кредити и другите им дигитални канали за комуникация, за да разберем коя компания предоставя най-добрите условия и средства за онлайн връзка и общуване с клиентите си.

Нашето проучване ще е насочено основно в три насоки:

  • Категория 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите.

  • В тази категория ще проверим подробно лекотата и удобството на ползване на уебсайта на всяка компания, включително колко бързо и лесно се попълват формите за кандидатстване, колко добре се достъпва информацията от мобилни устройства и други.

  • Категория 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта.

  • В тази категория ще проверим дали на уебсайтовете е налична пълната информация за клиентите, включително пълния размер на всички лихви, такси, неустойки и други, както и дали клиентите могат да достъпват допълнителни услуги, освен кандидатстване за кредит и обща информация.

  • Категория 3: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.

  • В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различни канали – колко бързо ни обръщат внимание, когато имаме нужда от тях и по какъв начин, къде може да ги открием, какво е присъствието им в социалните мрежи и дали ползват канали за комуникация като Facebook Messenger, Viber и други.



    С това ново проучване целим да разберем кои от сайтовете на компаниите за бързи кредити са най-лесни и интуитивни за използване, кои от тях предоставят най-пълноценната информация, кои компания са най-комуникативни и най-близко до всеки клиент!

    Ето и резултатите от проучванията:

    Част 1: Лекота на ползване на уебсайта на компаниите.

    Част 2: Пълноценна информация за клиентите и предлагани услуги на уеб сайта.

    Част 3: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.

    Вашият коментар

    Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *