Продължете към съдържанието
Начало » Новини » Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти? – Част III: “Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали”

Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти? – Част III: “Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали”

дигитално обслужване

В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различните дигитални канали

Мисията на Izbiram.bg е да подпомага потребителите на финансови услуги, с основна цел бързото и лесно сравнение, анализиране и избор на най-подходящата за тях финансова услуга, сред предлаганите от институциите в България. Izbiram.bg постоянно разглежда различните продукти и услуги на финансовите компании, като набляга на следните техни характеристики – цена, условия, удобство, бързина и качество на обслужването.

В сектора на бързите кредити вече проведохме три проучвания:

  1. Бързи ли са наистина бързите кредити в България и къде може най-бързо да получите пари?
  2. Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?

И ето че дойде ред на следващата част от проучването на дигиталните възможности на компаниите от сферата на бързото кредитиране:

Част III: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.

В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различни канали – колко бързо ни обръщат внимание, когато имаме нужда от тях и по какъв начин, къде може да ги открием, какво е присъствието им в социалните мрежи и дали ползват канали за комуникация като Facebook Messenger, Viber и други.

За целта ще проследим дали Компаниите:

  • Имат профили в социалните мрежи: Facebook, Twitter, Google+, YouTube и LinkedIn;
  • Дали тези профили са активни. За активен профил ще считаме онзи, в който има публикации всяка седмица за Facebook/Instagram/Twitter и веднъж месечно за останалите социални мрежи.
  • Имат инсталирани чат системи и чат ботове в сайтовете си;
  • Ако имат профил във Facebook, колко бързо отговарят на съобщенията;
  • Използват Viber като средство за обслужване на клиентите си.

Ето какво показа проучването ни:

Кредисимо

  • Присъствие в социалните мрежи: Кредисимо има профили в социалните мрежи Facebook/Twitter/YouTube/Google+/Instagram и LinkedIn, където споделя полезна информация свързана с финансовите въпроси, както и информация за настоящи промоции. Всички споменати профили са активни, което позиционира Кредисимо като водеща компания по отношение на присъствие в социалните мрежи.
  • Чат в сайта на компанията: В сайта на компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме незабавен отговор (около 1 минута)
  • Facebook: Във Facebook можете да зададете въпрос на страницата на компанията, като така се активира чат бот: SIMO, който предоставя възможност за директно кандидатстване за кредит и е първият такъв в света!
  • Viber – компанията използва Viber. В него също можете да зададете въпроса си. Тук можем да отличим компанията с факта, че предоставя на всеки желаещ свой комплект стикери, които са много забавни и интересни.
  • Credissimo_Viber

Фератум

  • Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили във Facebook/Google+/Twitter/YouTube/ LinkedIn където публикува информация за продуктите и промоциите си. Активни са Twitter, Facebook и YouTube.
  • Чат в сайта на компанията – в сайта на Фератум няма чат система, има инсталирана система за съобщения, при която можете да зададете въпрос, а служител ще ви върне отговор на предоставен от вас мейл адрес.
  • Facebook – при зададен въпрос от наша страна, служител на компанията отговори след около час.
  • Viber – компанията не използва Viber.

Кеш Кредит

  • Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили в социалните мрежи Facebook/ YouTube / LinkedIn където публикува актуална информация за продукти и полезна информация свързана с бързите кредити. Активен е профилът във Facebook.
  • Чат в сайта на компанията – В компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор в рамките на 3 минути
  • Facebook – Във Фейсбук, компанията разполага с Cash Bot, който отговаря незабавно на съобщенията на потребителя
  • Viber – Кеш Кредит предлага услугата Cash bot за потребителите на Viber, които искат бързо и лесно да кандидатстват за кредит от телефона си. С него бързо и лесно, само с няколко въпроса ще получите най-доброто предложение за бърз кредит според моментното ви финансово състояние. Тук можем да отличим компанията с факта, че предоставя на всеки желаещ свой комплект стикери, които са много забавни.
  • CashCredit_Viber

Вивус

  • Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили в социалните мрежи Facebook/Google+/ YouTube/ Instagram/ Twitter/ LinkedIn, където споделят актуална информация свързана с продуктите си на своите клиенти. Активен от всички е профилът във Facebook.
  • Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор за секунди.
  • Facebook – при въпрос, зададен в страницата на компанията във Facebook, получихме отговор незабавно, също както при чат системата в сайта.
  • Viber – Компанията не използва Viber.

Мини Заем

  • Присъствие в социалните мрежи: Мини Заем има профили в социалните мрежи Facebook и YouTube като и двата профила са активни.
  • Чат в сайта на компанията: В сайта на компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме отговор за 3 минути.
  • Facebook: във Facebook можете да зададете въпрос в страницата на Мини Заем като изберете от няколко различни категории или зададете сами въпрос. Получихме отговор на нашето запитване незабавно.
  • Viber – компанията не използва Viber.

Нет Кредит

  • Присъствие в социалните мрежи: компанията има профили във Facebook/Google+/YouTube/Twitter където публикува информация за продуктите и промоциите си. Нито един от тях не е активен към момента.
  • Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме отговор за 2 минути.
  • Facebook – при въпрос от наша страна във Facebook страницата на Нет Кредит не получихме отговор повече от час.
  • Viber – компанията не използва Viber.

Макс Кредит

  • Присъствие в социалните мрежи: Макс Кредит има профили във Facebook/YouTube/Google+ където публикуват информация за своите продукти. Активен е профилът във Facebook.
  • Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система в сайта си и при въпрос от наша страна, получихме отговор незабавно.
  • Facebook – при въпрос от наша страна във Facebook страницата на компанията не получихме отговор повече от час.
  • Viber – компанията не използва Viber.

Вива Кредит

  • Присъствие в социалните мрежи: Вива Кредит има профили в социалните мрежи Facebook и Google+, където се публикува актуална информация за дейността на фирмата. И двата са активни.
  • Чат в сайта на компанията – няма инсталирана чат система в сайта на компанията
  • Facebook – при въпрос от наша страна, никой не отговори за повече от час.
  • Viber – Вива Кредит не използва Viber.

Креди Хелп

  • Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профил във Facebook където публикува информация за текущи промоции и продукти. Профилът е активен.
  • Чат в сайта на компанията – в сайта на Креди Хелп има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор за 1 минута.
  • Facebook – при въпрос от наша страна в профила във Facebook получихме отговор незабавно.
  • Viber – компанията не използва Viber.

Креди Нет

  • Присъствие в социалните мрежи: компанията има активен профил във Facebook, където споделя информация за продуктите си на своите клиенти.
  • Чат в сайта на компанията – в сайта на компанията има инсталирана чат система. Отговорите на въпросите отнемат около 2 минути.
  • Facebook – при зададен въпрос в страницата във Facebook получихме отговор след около 20 минути
  • Viber – компанията не използва Viber.

Профи Кредит

  • Присъствие в социалните мрежи: Профи Кредит има профили във Facebook/LinkedIn/YouTube/Google+ където публикуват информация за продуктите си. Активен към момента е профилът във Facebook.
  • Чат в сайта на компанията – има инсталирана чат система в сайта на компанията. При въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на 2 минути.
  • Facebook – при въпрос от наша страна в страницата на компанията във Facebook получихме отговор в рамките на 5 минути.
  • Viber – компанията не използва Viber.
Дигитално_обслужване_бързи_кредити_таблица

*Компаниите са сортирани по общ брой последователи.

Очаквайте съвсем скоро и нашата заключителна статия, в която ще обявим кои компании от сектора според нас са най-подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *