В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различните дигитални канали
В сектора на бързите кредити вече проведохме три проучвания:
- Бързи ли са наистина бързите кредити в България и къде може най-бързо да получите пари?
- Подготвени ли са компаниите от сектора на „Бързите кредити“ за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти?
И ето че дойде ред на следващата част от проучването на дигиталните възможности на компаниите от сферата на бързото кредитиране:
Част III: Присъствие в социалните мрежи и други комуникационни канали.
В тази категория ще проверим доколко са комуникативни фирмите за бързи кредити по различни канали – колко бързо ни обръщат внимание, когато имаме нужда от тях и по какъв начин, къде може да ги открием, какво е присъствието им в социалните мрежи и дали ползват канали за комуникация като Facebook Messenger, Viber и други.
За целта ще проследим дали Компаниите:
- Имат профили в социалните мрежи: Facebook, Twitter, Google+, YouTube и LinkedIn;
- Дали тези профили са активни. За активен профил ще считаме онзи, в който има публикации всяка седмица за Facebook/Instagram/Twitter и веднъж месечно за останалите социални мрежи.
- Имат инсталирани чат системи и чат ботове в сайтовете си;
- Ако имат профил във Facebook, колко бързо отговарят на съобщенията;
- Използват Viber като средство за обслужване на клиентите си.
Ето какво показа проучването ни:
Кредисимо
- Присъствие в социалните мрежи: Кредисимо има профили в социалните мрежи Facebook/Twitter/YouTube/Google+/Instagram и LinkedIn, където споделя полезна информация свързана с финансовите въпроси, както и информация за настоящи промоции. Всички споменати профили са активни, което позиционира Кредисимо като водеща компания по отношение на присъствие в социалните мрежи.
- Чат в сайта на компанията: В сайта на компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме незабавен отговор (около 1 минута)
- Facebook: Във Facebook можете да зададете въпрос на страницата на компанията, като така се активира чат бот: SIMO, който предоставя възможност за директно кандидатстване за кредит и е първият такъв в света!
- Viber – компанията използва Viber. В него също можете да зададете въпроса си. Тук можем да отличим компанията с факта, че предоставя на всеки желаещ свой комплект стикери, които са много забавни и интересни.

Фератум
- Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили във Facebook/Google+/Twitter/YouTube/ LinkedIn където публикува информация за продуктите и промоциите си. Активни са Twitter, Facebook и YouTube.
- Чат в сайта на компанията – в сайта на Фератум няма чат система, има инсталирана система за съобщения, при която можете да зададете въпрос, а служител ще ви върне отговор на предоставен от вас мейл адрес.
- Facebook – при зададен въпрос от наша страна, служител на компанията отговори след около час.
- Viber – компанията не използва Viber.
Кеш Кредит
- Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили в социалните мрежи Facebook/ YouTube / LinkedIn където публикува актуална информация за продукти и полезна информация свързана с бързите кредити. Активен е профилът във Facebook.
- Чат в сайта на компанията – В компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор в рамките на 3 минути
- Facebook – Във Фейсбук, компанията разполага с Cash Bot, който отговаря незабавно на съобщенията на потребителя
- Viber – Кеш Кредит предлага услугата Cash bot за потребителите на Viber, които искат бързо и лесно да кандидатстват за кредит от телефона си. С него бързо и лесно, само с няколко въпроса ще получите най-доброто предложение за бърз кредит според моментното ви финансово състояние. Тук можем да отличим компанията с факта, че предоставя на всеки желаещ свой комплект стикери, които са много забавни.

Вивус
- Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профили в социалните мрежи Facebook/Google+/ YouTube/ Instagram/ Twitter/ LinkedIn, където споделят актуална информация свързана с продуктите си на своите клиенти. Активен от всички е профилът във Facebook.
- Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор за секунди.
- Facebook – при въпрос, зададен в страницата на компанията във Facebook, получихме отговор незабавно, също както при чат системата в сайта.
- Viber – Компанията не използва Viber.
Мини Заем
- Присъствие в социалните мрежи: Мини Заем има профили в социалните мрежи Facebook и YouTube като и двата профила са активни.
- Чат в сайта на компанията: В сайта на компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме отговор за 3 минути.
- Facebook: във Facebook можете да зададете въпрос в страницата на Мини Заем като изберете от няколко различни категории или зададете сами въпрос. Получихме отговор на нашето запитване незабавно.
- Viber – компанията не използва Viber.
Нет Кредит
- Присъствие в социалните мрежи: компанията има профили във Facebook/Google+/YouTube/Twitter където публикува информация за продуктите и промоциите си. Нито един от тях не е активен към момента.
- Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна получихме отговор за 2 минути.
- Facebook – при въпрос от наша страна във Facebook страницата на Нет Кредит не получихме отговор повече от час.
- Viber – компанията не използва Viber.
Макс Кредит
- Присъствие в социалните мрежи: Макс Кредит има профили във Facebook/YouTube/Google+ където публикуват информация за своите продукти. Активен е профилът във Facebook.
- Чат в сайта на компанията – компанията има инсталирана чат система в сайта си и при въпрос от наша страна, получихме отговор незабавно.
- Facebook – при въпрос от наша страна във Facebook страницата на компанията не получихме отговор повече от час.
- Viber – компанията не използва Viber.
Вива Кредит
- Присъствие в социалните мрежи: Вива Кредит има профили в социалните мрежи Facebook и Google+, където се публикува актуална информация за дейността на фирмата. И двата са активни.
- Чат в сайта на компанията – няма инсталирана чат система в сайта на компанията
- Facebook – при въпрос от наша страна, никой не отговори за повече от час.
- Viber – Вива Кредит не използва Viber.
Креди Хелп
- Присъствие в социалните мрежи: Компанията има профил във Facebook където публикува информация за текущи промоции и продукти. Профилът е активен.
- Чат в сайта на компанията – в сайта на Креди Хелп има инсталирана чат система. При въпрос от наша страна, получихме отговор за 1 минута.
- Facebook – при въпрос от наша страна в профила във Facebook получихме отговор незабавно.
- Viber – компанията не използва Viber.
Креди Нет
- Присъствие в социалните мрежи: компанията има активен профил във Facebook, където споделя информация за продуктите си на своите клиенти.
- Чат в сайта на компанията – в сайта на компанията има инсталирана чат система. Отговорите на въпросите отнемат около 2 минути.
- Facebook – при зададен въпрос в страницата във Facebook получихме отговор след около 20 минути
- Viber – компанията не използва Viber.
Профи Кредит
- Присъствие в социалните мрежи: Профи Кредит има профили във Facebook/LinkedIn/YouTube/Google+ където публикуват информация за продуктите си. Активен към момента е профилът във Facebook.
- Чат в сайта на компанията – има инсталирана чат система в сайта на компанията. При въпрос от наша страна получихме отговор в рамките на 2 минути.
- Facebook – при въпрос от наша страна в страницата на компанията във Facebook получихме отговор в рамките на 5 минути.
- Viber – компанията не използва Viber.

*Компаниите са сортирани по общ брой последователи.
Очаквайте съвсем скоро и нашата заключителна статия, в която ще обявим кои компании от сектора според нас са най-подготвени за съвременно дигитално обслужване на своите клиенти!